söndag = sega?

Min lördagskväll spenderas med Nicole & Sandra, vi drog på bio & åt mat. Mycket trevligt, utom hemvägen kanske .. haha, men det går vi inte in på här ;) kom hem efter två någon gång och somnade vid 3 eller något.
Idag vaknade jag av att grannen startade sin gräsklippade, men klockan va ändå 2 då, så dags att stiga upp .. för ett tagsen egentligen.
Idag är det söndag och jag tycker inte om söndagar, finns aldrig något att göra.
Men tänkte äta lite gott och mysa framför tvn.

Imorn är det dags för praktik igen och då ska jag vara på operation, ska bli intressant faktiskt.
Var ju på medicinmottagningen förra veckan, där jag trivdes skit bra!
Men ha en bra söndag, kanske uppdatera mer senare =)

men nu; frukooost! mmmmhm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0