Najs helg.

Oj har inte skrivit på en vecka, skärpning!
Jag kommer knappt ihåg allt som hänt, har ju hänt mycket! Men börjar med i helgen ..
I fredags firade vi johanna, förfest hemma hos johanna, mingel efter det. Himla trevligt var det. Sov hos finaste sen.
I lördags tog jag det lugnt, kollade på film, åt gott och ja, det dära.. och hade bra sällskap såklart :)
Söndags minns jag inte .. haha!
Och i veckan har det varit "jobb" på akuten, fast tog lite ledigt i början av veckan, va skönt och hade ju tid att ta ut.
Imorgonkväll ska jag jobba natt för första gången i mitt liv, hoppas jag inte somna .. haha
Ska försöka skriva här mer nu, men när man ha praktik händer det ju inget, dock ska jag vara på räddningstjänsten nästa vecka, ska bli kul faktiskt. träna träna träna!

bilder från i fredags, snodde saras & linns bilder =)

födelsedagsbarnet :)

sanna & egzona

jag, egzona, felicia, rebbe, hanna & linda

massor

jag, egzona, felicia & rebbe

sara, linn, matilda & lite linda









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0