Min helg än sålänge

Fredag = hemmakväll och det behövdes! :)
Lördags så vaknade jag hemma, duschade och sen for jag & mamma iväg för att handla lite. Jag handlade en snygg vinterjacka, som för en gångsskull inte va svart, haha. Ett par byxor, en stickad kofta och en tunika. Mycket snygg! Vi handlade lite gott till kvällen också, och sen köpte jag faktiskt mig sängkläder i satin, mmm! Riktigt skönt att sova i.
Jag skulle egentligen ut med emma & co ikväll, men inget blev som planerat, så blev inte så bra precis. Men hoppas vi kan dra ut en annan dag istället :) Blev en skit bra film med mamma & pappa istället. Nu sitter jag här och fundera på att lägga mig och sova, söndag imorn och ännu en ny dag, eller det är söndag nu egentligen. jag gillar inte söndagar ..





Hittade inte tunikan.




saaatin, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0