en paus (?)

har inte varit vid datan på ett tag denna veckan, av några anledingen och det har varit rätt skönt faktiskt :) hehe.
jag skulle egentligen dragit ut idag med en heldel, men det blev inte så, så det bestämdes att det blir av imorn istället, men det blir lika bra! =D förfest hos en, sen ut dock vet vi inte vart än, vi ta det som kommer! oooch jag längtar sjukt mycket tills imorn, ska ha såååå kul, haha.

men har ju varit på operation denna veckan och sista dan idag, va där fram tills lunch och sen vidare till skolan för att ha idrott b, sjukt kul är idrott b ärlig talat .. trodde aldrig jag skulle säga såhär om idrott i skolan, men det är de :)
och måste säga att jag har verkligen sett hur sjukt intressanta saker på operation som helst, kommer nog sakna det lite :)

nej nu ska jag snart sätta på mig en ansiktsmask och sen kanske färga håret ikväll (?) ska sätta i mörkblond färg, för vill ha det mer åt det bruna hållet. Hoppas det blir lyckat.
och ska ju se idol såklart! HEJA ELIN & BJÖRN! :D

skriver kanske mer sen, eller lägger in bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0