höstlov!

Oh jag har höstlov och jag njuter av varje sekund, kan jag lova. Har precis duschat och fixat mig lite, och nu håller jag på med att vänta tills håret har torkat.
Men eftersom det ändå är lite drygt att sitta inne en hel dag, så fundera jag på att dra in till stan i morgon och kolla på lite julklappar, är ju i karlshamn så. För idag har jag varit lite lat och bara tagit det lugnt hittils, men det är skönt att ha en måndag till att bara-ta-det-lugnt-dag.
Sitter och fundera på att färga håret också, måste ju ändå fylla i utväxten. Vet inte om jag ska låta det vara i denna färg som jag har det, för gillar den ända, eller om jag ska färga i någon annan ljusbrun färg, mer åt rött kanske?


vad tycker ni om dessa hårfärgerna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0